معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه نزدیک به 50 هزار نفر از طریق مؤسسه ماسک پیامکهای اخلاقی دریافت می‌کنند، گفت: پیامکها از طریق دریافت‌کنندگان به افراد دیگری ارسال و در نهایت به طور تقریب 2 میلیون نفر پیامک اخلاقی دریافت می‌کنند .

به گزارش مهر: حجت الاسلام سید جواد موسوی هوایی معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی در  رابطه با ارسال پیامک از سوی موسسه ماسک وابسته به معاونت پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما در سازمان تبلیغات اسلامی تلاش می کنیم از ابزارهای گوناگون و صحیحی که در جامعه وجود دارد و جوانان می توانند با آن ارتباط برقرار کنند و حسی در این ابراز برای آنها فراهم می شود استفاده کنیم تا بتوانیم پیامهای روح بخش و حیات بخش دین مبین اسلام و شیعه را به آنها برسانیم.

وی افزود: ارسال این پیامها می تواند در زندگی، اخلاق، تفکر، رفتار خانوادگی و اجتماعی و تصمیم گیرهای آنها مؤثر باشد. پس از آن خود جوانان هستند که می توانند این پیام را حفظ و یا آن را حذف کنند . اگرچه اتصال به مجموعه ماسک (اس ام اس بازان کارکشته) هم با میل فردی صورت می گیرد بدین ترتیب که فرد با ارسال شماره به پیامگیر مؤسسه ماسک برای دریافت پیام اعلام آمادگی می کند.

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: از حدود سه سال پیش که این کار به طور رسمی آغاز شد با استقبال گسترده جوانان رو به رو شد و بسیاری از شهرستانهای مختلف با پیش شماره‌های متعدد پیامک ارسال و دریافت کرده گرچه محدودیتهای بودجه اجازه نمی دهد بتوانیم دامنه کار را بیش از این گسترش داده و مخاطبان خود را افزایش دهیم.

وی یادآور شد: از آنجا که این پیامها با مضامین طنز و خانوادگی و مذهبی از سوی شورای علمی تولید می شوند جوانان می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند و همچنین مشاهده شده است که مخاطبان این مؤسسه پیامکهای دریافتی خود را برای دوستان و آشنایان خود ارسال می کنند. در برخی از موارد براساس آمارهای مؤسسه این 30 هزار تا 50 هزار مخاطب پیامکها را تا یک میلیون و دو میلیون منتشر می کنند.

حجت الاسلام موسوی هوایی با اشاره به مهمترین دستاورد این اقدام گفت: اصلی‌ترین اثر این موضوع این است که فضایی که در تلفن همراه موجود است و می توان از آن برای اهداف مقدس اسلامی، انسانی و انقلابی استفاده کرد و از آنجا که محیط کاملا خصوصی افراد قرار می گیرد نوعی احساس قرب در آنها ایجاد می کند. این همان روشی است که قرآن کریم به ما فرموده و پیامبر اسلام(ص) آن را پیگیری کرده است که افراد درباره موضوعات فکر کرده، تصمیم بگیرند تا در اخلاق و رفتارشان تأثیر مثبت بگذارد.

وی اظهار داشت: تا کنون هم با تمام کمبود بودجه هایی که با آن رو به رو بوده ایم بحث پیامکهای عاشورایی اجرا شده است و مخاطبین بسیار متنوعی از اقشار مختلف جوانان داشته و در افتتاحیه این برنامه با جمع کثیری از جوانان رو به رو شدیم. از این رو آن را کار موفقی ارزیابی کرده و امیداریم در بعد مردمی و دولتی مورد حمایت قرار گیرد تا به شکل بهتری انجام پذیرد.

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: مؤسسه ماسک سه دسته پیامک برای مخاطبان خود ارسال می کند.  یک دسته پیامکهای مذهبی و اخلاقی، دسته دیگر پیامکهای طنز سالم وحکمت آمیز و دسته سوم پیامکهای خانوادگی و عاطفی برای ایجاد محبت بین دو همسر و ابراز علاقه به شکل معقول ارسال می شود.


تاريخ : | | نویسنده : nanokids |
رپورتاژ
شناخت کلی از محصولات فلزی و انواع آن
همه چیز درباره جراحی زیبایی بینی
جشن عروسی
جراحی زیبایی سینه و پروتز
دوربین مداربسته دیجی همکار
آیا گنج یاب ها شبیه فلزیاب و طلایاب هستند؟ - شرکت فلزیاب تیوا
خدمات برش لیز
میز و صندلی تالاری
لیپوماتیک
تجهیزات تالار پارس
پذیرش مقاله در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس
پاسخ به 7 سوال رایج در مورد عصب کشی دندان
چاپ کتاب در یک ماه با هزینه زیر یک میلیون تومان
تفاوت دینگ با اپلیکیشن‌های تاکسی‌یاب آنلاین
روغن خراطین
زمان دقیق شرف الشمس در سال ۹۷ چه زمانی است؟
تاریخچه تغییر سرمربی در تیم استقلال تهران
نحوه کاشت ابرو و مزایای آن
انجام پایان نامه مدیریت
فروشگاه اسباب بازی بازیجو

لینک های مفید
تور مسافرتی | خودرو | تور استانبول |

قدرت گرفته از : پانا بلاگ


.: :.